טיסות למילאנו בפסח

טיפים חמים - טיסות למילאנו

טיפים חמים - טיסות למילאנו

מילאנו נחשבת לעיר השנייה הגדולה באיטליה ולבירת האופנה המרכזית. תיירים רבים בוחרים לטוס למילאנו וליהנות מאטרקציות רבות: בית האופרה, ציור הקיר המפורסם הסעודה האחרונה של ליאונרדו דה וינצי. בשל הביקוש כדאי לא לדחות את הזמנת הכרטיסים לרגע האחרון, אלא להזמין כרטיסי טיסה בהקדם האפשרי. טיסות למילאנו יאפשרו לתיירים לבלות את חופשת הפסח בבירת האופנה של אירופה. חובבי המוסיקה יוכלו ליהנות מביקור בבית האופרה לה סקאלה שהכניסה אליו יוצרת תחושה של השתייכות לבית אצולה.

מה כוללים כפרי נופש באיטליה

להיות תייר זו עבודה לא פשוטה. תיירים רבים מחפשים במשך תקופה ארוכה את המקום המושלם לחופשה באמצעים שונים. איטליה מציעה לתיירים ליהנות ממגוון כפרי נופש המעניקים תחושה אמיתית של רוגע. נדמה כי כפרי נופש באיטליה נבנו בהשראת פנטזיה של אדריכל מוצלח מאד. כך למשל, כפר הנופש אגם קומו מציע לתיירים אפשרות ליהנות מבריכת שחייה, חדרים הכוללים טלוויזיה, כספת, טלפון, מייבש שיער ועוד.

טיסות לאיטליה בעקבות סרטים

מדינות רבות באירופה מבינות את היתרון של צילום סרטים במדינות שלהם. כך למשל, ראש עיריית ברצלונה פנה לפני מספר שנים לוודי אלן בבקשה שיצלם את סרטו הבא בברצלונה. גם באיטליה צולמו מספר סרטים והפכו את איטליה  לפוטוגנית יותר. טיסות לאיטליה בעקבות סרטים הפכו את איטליה למקום מבוקש.  בסרט "להתאהב ברומא" נוטלת הגיבורה הראשית בת' מטבעות מהמזרקה וגורמת לכל הגברים שהשליכו את המטבעות להתאהב בה. במהלך הסרט היא נאלצת להתמודד עם חיזוריהם של הגברים. המזרקה נבנתה עבור האפיפיור ונחשבת למזרקה שמושכת אליה תיירים רבים מדי יום, כאשר  עיריית רומא אוספת מדי את המטבעות.

The video cannot be shown at the moment. Please try again later.

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*


*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>