קרואטיה

נופש בקרואטיה

נופש בקרואטיה

נופש בקרואטיה – מהם האתרים בהם מומלץ לבקר

נופש בקרואטיה מזמין את האנשים לבלות במקומות הפופולריים ביותר בקרואטיה.

  • שמורת אגמי פליטוויציה – מדובר בשמורה מקסימה ובה ניתן למצוא 16 אגמי טורקיז המחוברים באמצעות מפלים רבים. האגמים הרבים שוכנים סמוך ליערות החוצים את המסלולים.
  • דוברובניק – בעיר ניתן למצוא את כל הדברים את כל מה שהופך את העיר למיוחדת כגון, מיקום אידיאלי על שפת הים, עיר המוקפת אוצרות טבע. מדובר בעיר קטנה שכל שיטוט בסמטאות שלה מגלה חצר יפה או מזרקה יפה.
  • ספליט – ספליט היא העיר השנייה בקרואטיה ומהווה נקודת המוצא ליציאה לאורף חופי הים.

חופשה באירופה במחירים נמוכים – האומנם?

חופשה באירופה עשויה לגרום לנזק כלכלי לא קטן. עבור אלה המחליטים לנפוש באירופה יכולים להחליף את בתי המלון הרגילים בשהות בכפרי נופש או בבקתות עץ קסומות מבלי לפשוט את הרגל. כך למשל, בהולנד או בבלגיה יש לא מעט כפרי נופש. חלקם שייכים לרשתות גדולות וחלקם בבעלות פרטית. חופשה אירופאית נחשבת ליקרה במיוחד, לכן הפתרון הטוב ביותר הוא לינה באחד מכפרי הנופש או בחווה משפחתית, דבר שמוזיל את העלויות בצורה משמעותי.

עבור מי מיועדים דילים לחו"ל

דילים לחו"ל מיועדים למהירי החלטה כאלה שאוהבים לעלות על מטוס מבלי לשקוע בתוכניות מיותרות. כידוע, לדיונים סביב החופשה המושלמת יש נטייה לא להסתיים, והם עשויים להמשך לא מעט זמן. בסופו של דבר העולם הוא מקום רחב בו ניתן לבלות במשך תקופה ארוכה. לכן, מציאת דילים לחו"ל במחירים טובים עשויים להתאים לאלה שהם מהירי החלטה.

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*


*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>