ספרד

כיצד לבחור טיסות לברצלונה

טיסות לברצלונה יוצאות במהלך כל השנה, כאשר ניתן לבחור בין טיסות שכר לטיסות סדירות. 

  • טיסות שכר – טיסות שכר שיוצאות לברצלונה יוצאות בדקה ה-90. טיסות מסוג זה יכולות לעורר חשש, היות ולא ניתן להזמין אליהן מקום מראש. טיסות שכר עשויות להוות בעיה בקרב המזמינים, שכן לוח הזמנים של הטיסה עשוי להשתנות.
  • טיסות סדירות – אחת האופציות המקובלות ביותר הן טיסות סדירות. טיסות סדירות נחשבות לבטוחות ביותר.
אחת האטרקציות המרכזיות בברצלונה הוא אצטדיון הקאמפ נואו

אחת האטרקציות המרכזיות בברצלונה הוא אצטדיון הקאמפ נואו

טיסות לספרד – איך להימנע לשלם מחירים גבוהים

בדומה למדינות אחרות באירופה, ספרד איננה מדינה זולה במיוחד מבחינת אפשרויות לינה ואפשרויות מחייה. אחת האפשרויות לחסוך כסף היא ללון במקומות שאינם מלונות יוקרה. באירופה יש לא מעט מקומות שהכניסה אליהם היא חינם או מקומות בהם ציבור מסוים כמו למשל, ציבור הסטודנטים יכולים לקבל הנחה משמעותית. כך למשל ניתן לבלות באירופה מבלי לשלם מחירים גבוהים. טיסות לספרד ייקחו את התיירים למקומות בהם האירועים נערכים בחינם ללא תשלום. כך למשל ניתן ליהנות מפסטיבל התיאטרון באלמאגרו, בו מציגים הצגות שונות מרחבי ספרד והעולם כולו. ייחודו של הפסטיבל הוא בכך שהצגות רבות נערכות באוויר הפתוח ובחינם. הכיכרות במקום הופכות לבמות מאולתרות, וכך אנשים המטיילים במקום פוגשים את התיאטרון.

חופשה באירופה – לראות את אירופה דרך קראוון

חופשה באירופה איננה זולה במיוחד, בעיקר כאשר מדובר על אפשרויות לינה. אחת האפשרויות להימנע מלשלם סכומי כסף גדולים לבתי מלון היא לשכור קראוון. הקראוון הוא בית על גלגלים, שיכול להכיל מקומות ישיבה רבים ולספק את כל התנאים הדרושים למגורים בחו"ל כמו למשל, מיטות, מטבח מצויד באביזרים חדישים, שירותים, חשמל ועוד פריטים חשובים לטיול משפחתי.

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*


*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>