יש יותר מרק ברלין ומינכן

טיסות למינכן הן טיסות לבירת בוואריה שבגרמניה, היא נחשבת לאחת הערים התרבותיות באירופה. זוהי חופשה בין בניינים עתיקים, קתדראלות מרשימות וגנים ירוקים, ממגוון מוזיאונים, בית אופרה או ותיאטרון.

טיסות למינכן

טיסות למינכן יוצאות משדה התעופה בן-גוריון, והן מגיעות למינכן לאחר כשלוש וחצי שעות, מינכן היא אחת מאתרי הנופש הפופולאריים והאהודים ביותר על התיירים הישראליים.  חברות תעופה רבות, כולל חברת התעופה הלאומית של ישראל, אל על, מציעות טיסות למינכן במחירים זולים יחסית, לכן, טיסות למינכן משמשות גם את אלה שרוצים להגיע למדינות שכנות, כמו אוסטריה, צ'כיה או שוויץ. יש טיסות סדירות למינכן ויש טיסות צ'רטר כל ימות השנה. לא רק תיירים מישראל בוחרים במינכן כיעד נסיעות, תיירים מכל רחבי העולם בוחרים טיסות למינכן בשל היותה יעד תיירותי מרתק במיוחד המצליחה לשלב היסטוריה עתיקת יומין, תרבות מקומית עשירה עם חיים עירוניים רועשים.

כפרי נופש בגרמניה – אפשרות לנופש מיוחד

כפר נופש בגרמניה בו ניתן לבלות חופשה משפחתית הוא בדרך כלל מחוץ לעיר, באזור ירוק, על גדת נהר או אגם, מבני מגורים לא גדולים שמעניקים תחושה של בית פרטי בכפר, באווירה אינטימית, מרבית הבתים, הבקתות או הקרוונים החדרים מצוידים במטבח מאובזר, אך אם יש כאלה שלא רוצים להכין בעצמם את האוכל הם יכולים לאכול במסעדה המקומית. כל אחד מן כפרי נופש בגרמניה מכיל בריכת שחייה, מתקני ספורט, מתקני שעשועים, ופעילויות מרוכזות ומודרכות לילדים ומבוגרים. כפרי נופש בגרמניה זוכים לפריחה גדולה, הם מעניקים מסגרת נוחה, סגורה ובטוחה לבילוי החופשה המשפחתית.

כפרי נופש בגרמניה – לחופשה משפחתית מהנה

כפר הנופש בגרמניה הוא אזור ירוק, מחוץ לעיר, לעיתים על גדת נהר או אגם, מספר מבני מגורים קטנים מעניקים למתגוררים בהם תחושה של בית פרטי בכפר, באווירה אינטימית ומסודרת. בגרמניה יש כפרי נופש רבים המציעים מגוון פעילויות, הם נחשבים לאטרקציה נפלאה עבור רבים. הם נחשבים לגן עדן לגדולים וקטנים. כפרי נופש בגרמניה מאפשרים לנופשים לעצור הכול וליהנות מזמן איכות עם הילדים. סוג זה של נופש תפס תאוצה רבה בשנים האחרונות כשבהם כל המשפחה יוצאת לנופש, כולם עסוקים יחד בפעילויות מפעילויות שונות, יוצאים יחד לטיולים באזור ומשתעשעים בפארקי שעשועים.

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*


*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>