אנגליה – עיר המלוכה

טיסות ללונדון מנמל התעופה בן גוריון לרוב אורכות כחמש שעות.  מכל קצוות העולם וגם מישראל נוחתות בנמל התעופה בהיתרו כל יום מימות השנה מספר רב של טיסות ולמרות מזג האוויר שיכול לעיתים להיות קודר, לונדון נחשבת לעיר מאוד תיירותית.

לונדון – יעד מלכותי

אם רוצים לטוס לאנגליה צריך להתקשר לסוכן נסיעות או חברת תעופה, להזמין כרטיסי טיסה ולצאת לדרך. טיסות לאנגליה יוצאות משדה התעופה הבינלאומי של ישראל בן-גוריון ומביאות את התיירים אל אחד מאתרי הנופש הפופולאריים והאהודים ביותר בלב התיירים הישראליים. מחירי טיסות לאנגליה משתנים לפי תקופות ועונות או חגים, המחירים עולים בדרך כלל אם הביקוש גדל. אם לוח הזמנים גמיש, אפשר למצוא טיסות זולות לאנגליה במחירי הרגע האחרון וגם אז יש הבדלים במחירים בין חברות התיירות השונות. יש טיסות לאנגליה למגוון אזורים, אך שדות התעופה שבעיר הבירה לונדון הם היחידים שהם בינלאומיים ומטיסים לכל מקום בעולם.

מזג אוויר בלונדון

לונדון היא מקום אטרקטיבי לחובבי התרבות כי יש בה הרבה מוזיאונים, תיאטראות וכו'. טיסות ללונדון הן טיסות מבוקשות מאד בין אם אלו טיסות עסקיות או טיסות פרטיות. לפני טיסות ללונדון מומלץ לבדוק מספר פרמטרים שיעזרו לארגן את הנופש בצורה הטובה ביותר. העונה בה טסים, שלא תהיה זו עונה גשומה, לכך יש לבדוק מה מזג האוויר הצפוי בזמן השהייה שם. בימי החורף הקשים, קשה יהיה לבקר במקומות היפים והמעניינים שיש ללונדון להציעה. כדאי לאסוף מידע על לונדון ועל מה שניתן לראות שם וכדאי להכין מסלול טיולים רשימה של מסעדות, מוזיאונים, אתרים ועוד. חופשה באנגליה מציעה לתייר הישראלי שפע של פעילויות, מנוחה ואטרקציות וכן הצצות חטופות לארצות הסמוכות סקוטלנד ואירלנד וולס. לתייר הישראלי מומלץ לטייל גם אל מחוץ לערי אנגליה ולזכות במבט על הכפרים הפסטורליים והארמונות העתיקים והמרהיבים הנראים כמו נלקחו מהאגדות. טיסות לאנגליה נוחות מאד שכן, יש להן יתרון גדול של נופש במדינה זרה שכמעט כל ישראלי יודע את שפתה, אין צורך בתרגומים או בסימנים עם הידיים, כולם מדברים אנגלית.  ישנן מספר חברות תעופה ישראליות וזרות המציעות כיום טיסות לאנגליה במחירים שונים. היעדים אליהם ניתן להגיע מישראל בעזרת טיסות לאנגליה הם לונדון, מנצ'סטר, ברמינגהם ובריסט.

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*


*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>