טיסות לספרד בעקבות הקשר היהודי

כל מה שצריך לדעת על ספרד

כל מה שצריך לדעת על ספרד

מלחמות שוורים, פלמנקו, כדורגל, טאפסים את כל זה ספרד מציעה לתיירים הפוקדים אותה בכל עונות השנה. עם זאת, ישראלים רבים המתכננים טיול לספרד מגלים כי יהדות ספרד זוכה לתחייה מחודשת. טיסות לספרד ייקחו את הישראלים למקומות שונים בהם שלטה  התרבות היהודית. כך למשל, טיול בטולדו, שהייתה בעבר בירת ספרד, ובה הייתה קהילה יהודית גדולה חושף את העבר היהודי, תוך טיול בסמטאותיה של טולדו. בטולדו ניתן למצוא מקוואות שהתגלו במקרה במרתפים, שרידי כתב עברי. בנוסף, ניתן למצוא את "אל טרנזיטו" בית הכנסת העתיק.

טיסות למדריד לתייר התרבותי

ביקור במדריד מתאים לכל בילוי, בין אם סיור במבנים ומוזיאונים שונים או ביקור לצורך צפייה בכדורגל. עבור חובבי האומנות מדובר בחגיגה של ממש. במדריד ניתן למצוא מוזיאונים שונים: מוזיאון סופיה המלכה, מוזיאון להיסטוריה של הטבע. חובבי המוסיקה ימצאו גם הם את מבוקשם, שכן טיסות למדריד מציעות לתיירים מגוון אתרים הקשורים למוסיקה ביניהם התיאטרון המלכותי, אשר משמש כמקום הקבוע של התזמורת הסימפונית של מדריד.

טיסות לאירופה לסטודנטים

קיץ 2011 הביא איתו את המהפכה החברתית והציב את ציבור הסטודנטים במרכז העניינים. מצד אחד, סטודנטים רבים אינן מסוגלים להרים את הראש מעל למים, ומצד שני הם מעוניינים לטוס לאירופה,כדי לבלות. חברות תעופה רבות לא מתעלמות מהצרכים של הסטודנטים ומעמידים לרשותם טיסות לאירופה במחירים המתאימים לסטודנטים. במסגרתן  ניתן לטוס ליעדים רבים. טיסות לאירופה לא מחייבות את ציבור הסטודנטים לנהוג בפזרנות. במקומות רבים באירופה ניתן ללון במחירים זולים מבלי לפשוט את הרגל.

 

The video cannot be shown at the moment. Please try again later.

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*


*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>