פארק אירופה בגרמניה

פארק אירופה בגרמניה – אילו אטרקציות ניתן למצוא

מבין הפארקים שניתן למצוא באירופה, פארק אירופה בגרמניה נחשב לפארק המוכר והמתויר ביותר. פארק אירופה מחולק ל-15 אזורים שונים, כאשר כל אחד מהם מייצג מדינה אחרת באירופה. פארק אירופה כולל לא מעט אטרקציות למבקרים כגון, רכבות הרים מפחידות, טירות ענקיות ועוד.

  • The Silver Star - מדובר ברכבת הרים גבוהה מבין כל רכבות ההרים באירופה. זוהי רכבת הרים המגיעה לגובה של 23 מטרים ומהירות נסיעתה היא 126 ק"מ לשעה.
  • Ghost Castle - מדובר בטירת רוחות שתיקח את המבקרים למסע של אימה. מכונית קטנה הכוללת שני מקומות ישיבה תיקח את הנוסעים לאורך מסלול שאורכו 192 מטרים במהירות איטית. מכל מקום יגיחו דמויות מפתיעות.

רכבת הערים המפורסמת Silver Star

The video cannot be shown at the moment. Please try again later.

מה חשוב לברר לפני הזמנת טיסות לגרמניה

טיסות לגרמניה ייקחו את המטיילים למקום הכי מעניין בעולם. גרמניה מציעה שילוב של תרבות קלאסית, אוצרות טבע, ערים תוססות. לפני שמזמינים כרטיסי טיסה לגרמניה לחשוב מאד לברר את כל האופציות בנוגע להזמנת טיסות לגרמניה. גרמניה מכילה נמלי תעופה רבים, מה שמאפשר לאנשים גמישות בכל הנוגע למציאת טיסות לגרמניה. טיסות לגרמניה ייקחו את המטיילים למספר אטראקציות ביניהן היער השחור המכיל שבילים רבים ואגמים.

חופשה באירופה בעונת הקיץ

עונת הקיץ היא עונה בה אנשים רבים מעוניינים לצאת לחופשה עם הילדים. בעונת הקיץ לילדים יש חופשה מבית הספר וניתן לבלות איתם זמן איכות בחו"ל. כידוע, חופשה באירופה נתפסת כיקרה במיוחד בכל הנוגע לסידורי הלינה, בייחוד כאשר מדובר במשפחה הכוללת מספר נפשות. אולם, אירופה מציעה למטיילים שלל אפשרויות לינה המאפשרות למשפחה לחסוך כמה אלפי דולרים שהיו מוציאים על לינה בבית מלון. כך למשל, חופשה בחווה באוסטריה היא אופציה טובה למדי. חופשה בחווה באוסטריה מציעה למבקרים בית בכפר נקי ומסודר,מחירים אטרקטיביים ואווירה נעימה.

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*


*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>