טיסות למינכן עם ילדים

מתכננים טיסות למינכן?

מתכננים טיסות למינכן?

מינכן, היא אחת הערים הפופולאריות ביותר באירופה. תיירים רבים פוקדים את המוזיאונים והפארקים הרבים. העיר מינכן מתגאה בכך שסימלה מופיע ילד, לכן ניתן לראות כי אתריה השונים של מינכן פונים אל ציבור הילדים. על פניו נראה כי ילדים לא ייהנו במינכן וטיול ללונדון או פריס עדיף, אבל מינכן מציעה לא מעט אתגרים לילדים. בשיטוט ראשוני של הילדים יגלו ההורים את גני המשחקים הרבים הפזורים ברחבי גרמניה. טיסות למינכן ייקחו את ההורים והילדים אל אצטדיון "אליאנס ארנה". מדובר באצטדיון של קבוצת הכדורגל "באיירן מינכן". בשעת חושך ניתן ליהנות מבילויים במסעדות. בנוסף, מינכן מציעה  לתיירים לבלות בגנים האנגליים שנפתחו לקהל כבר במאה ה-18.הפארק הוא פינת החמד של מינכן ותשובה של תושבי המקום להייד פארק בלונדון או סנטרל פארק בניו יורק. בחלק הצפוני של הפארק  ניתן ליהנות מאגם ענק.

כפרי נופש בגרמניה – הנאה מרובה לתיירים

אם בעבר התיירים הישראלים לא התרגלו לרעיון שכפרי הנופש אין ארוחות בוקר, החלפת מצעים וקבלה שפתוחה כל הזמן כיום, הדברים השתנו. גרמניה מציעה לתיירים לא מעט כפרי נופש, בהם ניתן ליהנות מאטרקציות שונות. כפרי נופש בגרמניה מציעים לתיירים אפשרות ליהנות מהנוף הפסטורלי. כפר נופש ביער השחור  "אופינגן" מציע לתיירים ליהנות מהשכרת אופניים, משחקי טניס וחנייה מרכזית.

סוגי טיסות לניו יורק

טיסות לניו יורק הן הדרך הטובה ביותר לבקר בתפוח הגדול. טיסות לניו יורק נחלקות לשניים: טיסות ישירות.טיסות עם חניית ביניים. טיסות לניו יורק נמשכות למעלה מ10 שעות. חברות תעופה רבות מציעות טיסות לניו יורק, לכן בשל התחרות כדאי להתאמץ ולחפש טיסה במחירים זולים. חיפוש אחר טיסה זולה לניו יורק לא צריך להיות בכל מחיר.

ברלין או ניו יורק

ברלין או ניו יורק

 

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*


*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>