מיזוג בין הכפר לעיר

לונדון כן מחכה לי!

לונדון כן מחכה לי!

טיסות ללונדון מפגישות את התיירים עם הקסם של לונדון. מקום בו החיים האורבניים והחיים השקטים בכפר נפגשים. במידה ויש עניין להאזין למוסיקה כנסייתית, ניתן להאזין לשירתם שלנערי המקהלה בכנסיית ווסטמינסטר. המבנה היפה בשילוב שירתם של נערי המקהלה יוצר מפגש מרגש למדי. אי אפשר לבקר בלונדון ולא לראות את ארמון בקינגהם. טקס חילופי המשמרות מושך אליו תיירים רבים מכל העולם המגיעים במטרה לצפות בחילופי המשמרות. השומרים שייכים ליחידות צבאיות הכפופות למלכה.

לגלות את הקסם האנגלי

אנגליה היא כבר מזמן שם נרדף לתרבות,הנאה ויופי. לאורך כל שנות קיומה של אנגליה השקיעו משאבים רבים בפיתוחה. באנגליה ניתן למצוא אטרקציות רבות אשר יגרמו הנאה רבה לכל התיירים. אנגליה ידועה כמקום בעל מזג האוויר קר. עם זאת, ניתן ליהנות גם משמש, מה שמביא תיירים רבים לאורך כל עונות השנה. חברות תעופה רבות מפעילות טיסות לאנגליה ומאפשרות לתיירים לגלות את הקסם האנגלי. טיסות לאנגליה לא יובילו את התיירים אך ורק ללונדון, אלא גם למקומות אחרים לא פחות נפלאים כמו למשל, ליברפול המפורסמת בעקבות קבוצת הכדורגל שלה. מלבד כדורגל ניתן לבקר גם בקתדראלה של ליברפול.

בעקבות המוסיקאים הצעירים

טיסות לאירלנד נוחתות בעיר הבירה דבלין. דבלין היא עיר המאופיינת בשילוב של ישן וחדש. בדבלין ניתן ליהנות מביקור באתרים היסטורים כמו בית המכס. לדבלין מגיעים תיירים מעודכנים, כאלה שרוצים להשתתף באחד הסיורים הפופולאריים ביותר הנקרא סיור הפאב המזמר. אורכו של הסיור הוא שלוש שעות, כאשר את התיירים מובילים מוזיקאים צעירים המצוידים בכלי נגינה.בסיור הם מספרים ומדברים על המוסיקה האירית המסורתית.

טיפים לטיסות לאירלנד

טיפים לטיסות לאירלנד

 

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*


*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>