מדריד – יש בה אטרקציות רבות

יש גם טיסות למדריד

יש גם טיסות למדריד

מדריד נוסדה כבירתה הרשמית של ספרד בשנת 1561. מדריד היא מקום מושלם עבור חובבי האומנות. חובבי האומנות יכולים למצוא בה מוזיאונים שונים, כאשר המפורסמים ביניהם הם מוזיאון  הפרדו ומוזיאון  ראינה סופיה . אלה המעדיפים ליהנות מחיי הלילה של מדריד יוכלו לעשות זאת במקומות הבילוי הרבים בעיר. פארק  בואן רטירו  נחשב לריאה הירוקה. הפארק נחשב לאחד המקומות הפופולאריים ביותר בקרב תושבי מדריד. בנוסף, כשקונים טיסות למדריד , ניתן ליהנות מטיול  בכיכר פלאסה מיור. מיקומה של הכיכר בין התיאטרון לבין החזית המרכזית של הארמון המלכותי.

שילוב של מאפיינים תרבותיים שונים

ספרד איננה דומה לשאר המדינות באירופה ונחשבת ליעד תיירותי פופולארי, לכן מדי יום יוצאות טיסות לספרד. אומנם יש בה מאפיינים קלאסיים בדומה למדינות אחרות באירופה, אבל קיימים בה גם מאפיינים תרבותיים שונים אשר מקורם בהיסטוריה המוסלמית. דוגמא לשילוב מוצלח בין מאפיינים תרבותיים שונים היא מוסיקת הפלמנקו המשלבת בין מוסיקה אירופאית קלאסית למוסיקה ערבית.

מה כוללות חבילות נופש באיטליה

איטליה מתאימה לטיול ארוך או קצר, כאשר כל אחד ממחוזותיה חושף את יופייה. כידוע, חופשה באיטליה דורשת סידורים שונים אשר נוסעים רבים לא מעוניינים לבצע אותם. לכן, חברות תעופה שונות מציעות חבילות נופש באיטליה. חבילות נופש באיטליה כוללות סידורי לינה בבית מלון, קבלת מסלול הטיול המפורט, המלצות על נקודות עצירה, השכרת רכב בהתאם לסוג החבילה.

נופש באיטליה? קבלו קצת מידע

נופש באיטליה? קבלו קצת מידע

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*


*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>