גן עדן לאוהבי המכוניות

טיסות לגלזגו כבר ניסיתם?

טיסות לגלזגו כבר ניסיתם?

גלזגו היא העיר הגדולה בסקוטלנד. בעבר העיר ידעה לא מעט קשיים בשל משבר כלכלי שפקד אותה בשנות השישים. אולם, בשנים האחרונות העיר חזרה להתאושש ומבקרים רבים פוקדים את העיר, בין אם לצרכי עסקים או לצרכי טיול בסקוטלנד. במידה ובית המלון לא ממוקדם במרכז, בתי מלון רבים בגלזגו מעמידים לרשות התיירים מוניות או אופציה של השכרת רכב בעיר, מה שהופך את חווית הביקור למנה במיוחד. טיסות לגלזגו ייקחו את התיירים אל מוזיאון התחבורה השוכן בחלקה המערבי של העיר. מדובר בגן עדן לאוהבי מכוניות.

מה צריך לדעת לפני טיסות לחו"ל עם חברים

טיסות לחו"ל עם חברים לא דומות לטיסות עם משפחה. לעיתים, עשויים להתגלות חילוקי דעות בין החברים,מה שעשוי להשפיע על הטיול.

  • הכנת תוכנית – יש לקחת בחשבון שטיול עם חברים לא דומה לטיול עם המשפחה. יש להכין תוכנית שמתאימה לכל החברים.
  • ביצעו סקר באינטרנט- טיסות לחו"ל עם חברים מחייבות לבצע סקר באינטרנט. כדאי להוריד מפות, חומר רקע במקום המבוקש. חשוב מאד לשתף את כל החברים בתכנון מסלול הטיול. בנוסף, כדאי לבדוק מה יהיה מזג האוויר באזור,מהו האוכל במקום ועוד.

לשתות תה בלבוש פורמאלי

למעשה, טקס התה באנגליה נחשב למנהג שהתפתח במאה ה19, כאשר האימפריה הבריטית התרחבה והחלו להופיע בה טעמים חדשים שלא היו מוכרים בעבר. טקס התה המסורתי נערך בין השעות 14:-17:00 וכולל ארוחה קלה. טקס התה הפך למסורת עתיקת יומין עד כדי הענקת פרס התה הטוב ביותר למלונת ולבתי קפה המצטיינים בהכנת תה. טיסות לאנגליה ייקחו את חובבי התה אל מלון הריץ- מלון מפורסם בכל הנוגע לשעת התה, בשל השתייכותו למועצת התה הבריטית.

טיפים לטיסות לאנגליה

טיפים לטיסות לאנגליה


כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*


*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>