לחיות בסטייל בעיר האורות

כיאה לאחד היעדים הפופולאריים ביותר ברחבי אירופה ובעולם, יש מאות טיסות לצרפת שיוצאות ממקומות שונים בעולם. כל יום מטוסים נוחתים באחד מארבעת שדות התעופה של עיר האורות פריז – נמלי התעופה הגדולים יותר, שארל דה גול ואורלי ושניים קטנים –  יותר לה בורז'ה ובווה טיל.

טיסות לצרפת

טיסות לצרפת וטיולים בה ובעיר הבירה שלה פריז הם אחד היעדים המועדפים על התייר הישראלי, ואחד היעדים התיירותיים המובילים בעולם כולו, לכל אורך השנה. בצרפת נופים מרהיבים, מוזיאונים מרתקים, שווקים יפים, ערים עתיקות וכפרים שלווים ואווירה מיוחדת, חופשה בצרפת היא נפלאה ומרתקת בכל גיל. טיסות לצרפת מביאה את התיירים לחבליה של צרפת, חבל פרובנס ועמק הלואר והריביירה הצרפתית. טיסות לצרפת אפשרי בכל מזג אוויר כי בחודשים יולי ואוגוסט החודשים בהם מזג האוויר שם חם ונוח והטמפרטורות לא גבוהות מאד וגם בחורף מזג האוויר נוח לביקורים כי הטמפרטורות לא נמוכות מאד.

חבילות נופש לצרפת – איך לבדוק אם החבילה משתלמת?

חבילות נופש לצרפת כוללות בדרך כלל טיסה ושהות במלון. הזמנת חבילות נופש לצרפת חוסך כסף וזול יותר מאשר להזמין טיסות לצרפת בנפרד וגם מלונות בצרפת בנפרד. יש מגוון רב של חבילות נופש לצרפת וכדאי לבצע בדיקה איזה חבילת נופש מתאימה ביותר. לפני שמחליטים באיזו חבילה לבחור צריך לבדוק את רמת המלון המוצע, כדאי לראות תמונות של המלון, מתקני המלון וכתובתו, כן יש לבדוק את פרטי הטיסה, שעות, חברת תעופה ושדות התעופה בהמראה ובנחיתה. כדאי לקרוא ולקבל מידע על כל האטרקציות בהם ניתן לבקר בצרפת וחשוב לבדוק את מזג אוויר בצרפת לפני היציאה על מנת שניתן יהיה  להיערך בהתאם.

כפרי נופש בצרפת

כפרי הנופש בצרפת, היא אפשרות לחופשה שהיא חוויה שכל המשפחה תזכור שנים רבות. הבתים או בקתות כמעט בכל כפרי נופש בצרפת כוללים מטבחון מאובזר, אם בוחרים לבלות בבקתה, יש חניה בשפע, ליד כל בקתה יש שולחן וכסאות, בכפר יש בדרך כלל  סופרמרקט ומסעדה, לפעמים יש מגרשי טניס, מיני גולף, כדורגל וכדורסל. יש כפרי נופש בצרפת הנמצאים בתוך יערות בהם ניתן לטייל או באזורים ירוקים ושקטים. כפר נופש בצרפת הופך את הנופש לחוויה מיוחדת מפני שחיי הכפר שם מתנהלים כמו שהיו מתנהלים לפני שנים רבות בצורה אותנטית והאורחים של כפר נופש בצרפת קמים בכל בוקר לחוויה מיוחדת במינה.

כתיבת תגובה

האימייל שלך לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

*


*

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>